Match

igår hade jag mys kväll =) det var kanon! Sen hade jag match idag vi vann med 3-1 mot nyköping 2!
Det var en bra andra halvlek! Men iallfall.

Dagens: Inne i omklädningsrummet utspelade sig dagens idag! Det var ett hejdundrans liv mellan mig och Jetta!:D Hysteriskt roligt, tänk va roligt man kan ha åt glömda ting!;D


Ikväll blir det grillning hos min farmor och farfar!!!! Juste det är ju mer fotboll!

Imorgon blir det bryggan!!! bra väder!! YES! men jag tror att vi ska åka till grönan men skolan, men det känns som att jag kommer strunta i klassen för denna gång med =) jag var ju inte på klassfesten i måndags heller  sry!

Vad är det jag brukar säga? -
Solen går före allt!!!


Elin (Vi har ju inte något smeknamn på honom ju)
Men vad sägs om blondie? ;D


Kommentarer
Postat av: s

du är knäpp :P

2007-06-06 @ 17:06:47
Postat av: elin

det är för lätt..måste va nått svårare..hrm..e k..det är ett träd..hrm..tål att funderas på.. din då, vi måste ha ett smeknamn på din!

2007-06-06 @ 18:06:29
URL: http://epettersson.blogg.se
Postat av: nina

HAHA jag hade ju turen att sitta brevid dig när hysterin utspela sig, fick lite av eran överlyckliga aura runt mig kände jag,,
tänk vad glada ni båda blev..

2007-06-06 @ 19:18:12
URL: http://www.vaskelainen.blogg.se
Postat av: Alexanderbettina

Very interesting site, beautiful design, thank.

2010-04-26 @ 14:29:01
URL: http://alexanderbettina.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0