Tisdagen

Igår var jag hos Sandra, vi hade en allmänt skön dag vi bara tog det lungt.. sen frammåt fem tifden åkte i ut till enhörna!! Då kom jag på att jag ahde träning halv sex.. jag tringde till blondie och sa att jag skulle bli sn, väl framme var jag själv där. den ända  som var där var Ronny. Han sa att camilla hade ringt och jag tänkte va fan är jag sjöälv här idag eller!! men det visade sig då att träningen började halv sex FÖRRA å´ret och numera tränar vi klcokan 6. Vimsiga jag!! Efter träningen som gick jätte dåligt åkte jsg till jesper..! en trevlig kväll! Somnade sent med tidig uppgång. han skulle jobba klcokan sju.. så jag fick ta tio över sjutåget hem var hemma vid åtta tiden och har fortfarande inte somnat!! måste nog lägga mig och sova snart!!

Sandra, du är inte som alla andra du är snäll!!!! Gammal

Kommentarer
Postat av: Sandra

man tackar :) Du är rätt snäll du med :P

2007-06-13 @ 16:28:45
URL: http://sandraelm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0