1

Idag har det varit en seg dag! Soligt och jätte varmt, underbart!
På lunchen satt jag ute i solen mot en vägg, jag tror verklgien att jag somna!
Vi hade innebandy turnering hela dagen i skolan, det var rätt segt faktist!
Nu är jag hemma och väntar på att Julia ska skynda sig hem från bussen! Jag är uttråkad! Jag tänker väll gå med ner till "Hawaii" ;D Sola soender oss =D

Sen ikväll har jag träning, men pappa är iväg på jkopvv och kommer hem senare iveckan så jag evt itne om jag får skjuts av någon! Hoppas INTE! jag orkar itne men jag ska väll ta och ringa roney!!
Hare hej

Kommentarer
Postat av: Sandra

hahahahhaha å jävlar. Tom Soender nu också! HAHAHAHAHAHHAHAHA!!! alltså det låter askul när jag tänker mig dig säga et, förlåt! hahahahahah!

2007-03-27 @ 19:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0