.....

Lika jobbigt när man inte kommer på vilken rubrik man ska ha =)
Men ikväll blev det ingen träning fr min del, vilket jag är rätt less över. Vi har ju två matcher i helgen. Lördag och söndag,är man itne med på torsdagstränignen brukar man kanske inte få så mkt speltid! jag som ville spela! Men ialfall. får gå ner i källarn och bänka lite ist :) 
Vi möter FF på Lördag, det brukar bli ganska roliga matcher att spela. Gensta på Söndag!


det är vad jag kommer göra i helgen kom jag på nu =) eftersom att jag har match både llördag och söndag komme rjag int ekunna festa =/ 
Nog om fotboll! =)

HAHA, idag gjorde jag bort mig totalt. Vi satt i tåget och det stog ett tåg bredvid när vårt tåg stoig still! jag orkar inte förklara mer men gud va roligt!! typiskt mig!

Kommentarer
Postat av: sandra

Du är sååå otrevlig på msn, jag som typ är sååå social idag !!

2007-03-22 @ 20:44:12
URL: http://sandraelm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0