Back

Idag när jag kom hem från östertälje så var jag hos Julia en stund. Hon skulle följa carlos till bussen men jag var inte sugen på att gå med så jag gick hem och la mig och  sov. Tänkte vila lite innan träningen eftersom att det blev väldigt sent inatt! Träningen var Inge vidare rolig idag! Jag fick spela back, har någon någonsin sätt mig spela back? nej. för det har aldrig hänt. jag är verkligen helt värdelös på det, kan inte säga annat!
imorn är det skola, usch jag orkar inte. Borde kanske vara hemma imorn! Tror jag är det faktist. För att jag är trött och ja har samhälle och jag har inte gjort den uppgiften man har fått 3 veckor på sig att göra! ÅHHH :D

Kommentarer
Postat av: Nicklaseli

I would suggest using shades of blue. Much more relaxing to look at.

2009-07-09 @ 13:12:52
URL: http://nicklaseli.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0