Bastudrottningarna

Kvällen kom närmare och ärmare, efter att redan ha tröttnat på de kanaler vi fått beslutade jag mig för att basta!
Jag skrev till julia på msn att hon skull ekomm app och basta, men hon orkade inte. Men när jag sitter i bastun och pratar i telefonen ringer hon plötsligt på andra linjen. "ELIN JAG KOMMER UPP TILL DIG" oj vad glad jag blev. 5 minuter senare var hon här! jag hade redan suttit 20 minuter, sen satt vi i 40 till. vi pratade och hade det allmänt mys med tända ljus och självklart bra musik! Är det inte en perfekt kväll! Men iallfall! Sen fick hon brott, hon skulle åka till carlos, så jag gjorde i ordning ett par mackor åt henne och en flaska dricka, sen stack hon iväg! :D
Vilken stil, bara lämnar mig så där. Men jag tackar iallfall för en underbar kväll <3

Julia är då min granne! Egentligen, ja, vad ska man säga! Vi har ju inte alltid varit så här bra kompisar!! haha. eller hur! Men vi har ju varit neighbours sedan 1992-93 där nån gång =) Och vi ska ju vara det tills vi dör, vi ska bo kvar här resten av våra liv! Föralltid Lövsta (Broberga vs Stora Nora)

Kommentarer
Postat av: Bragegunhild

Hi! I liked your site. Design, navigation, a content - all is very good!

2010-05-17 @ 08:36:54
URL: http://bragegunhild.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0