Bulan

En sak jag jag konstatera, allt händer på kosten! så är det bara! Idag slängde anna undan min flaska. jag skulle böja mig ner på golvet för att ta upp den och då såg jag inte att skåps luckan ovanförmig var öppen. Jag reste mig fort och PANG, Jag fattade inte riktigt vad som hade hänt förens jag fick luckan på ryggen. Anna hade gått iväg och såg itne själva händelsen men när hon kom tillbaka då hon hört panget så skrattade hon, och jag skrattade och det slutade med nu att jag har två stora bulor i mitt huvud!!! Aj vad ont det gör! Men roligt det var det!

Idag har jag träning. och jag vill inte. Jag orkar inte har ingen lust det är verkligen inge roligt att träna!! Jag hatar grus mest av allt!!!! 


GRATTIS EVE TILL KÖRKORTET 
Hon kommer snart tillbaka till skolan (Med bil) och då blir det partaj ;D
 

Kommentarer
Postat av: sandra

å grattis Evve :)

2007-03-13 @ 16:52:45
Postat av: Ravnnatasha

Very nice site. Will sure visit again.

2009-08-04 @ 08:00:15
URL: http://ravnnatasha.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0