För mycket är aldrig nog

Det vet vi alla, även om man vet att man har alldeles för mycket, ska vi säga till exempel skor, så vill man bara ha meer! Så är det med allt. Vad det än gäller. Så så sagt som det är sant, för mycket är aldrig nog! För För mycket tror jag inte ens finns. Och om det skulle göra de, hur vet att man att man har för mycket? Vad är  för mycket?


Var nere hos Julia och solade idag! Det var riktigt trevligt, tror vi låg från halv tre till 5. Det var vaaarmt! Sen gick vi in och lagade mat och åt framför tv:n, somnade i soffan (Som vi tidigare sa att vi skulle göra), Vaknade runt 8 tiden! Jag gick hem för att piggna till lite, iofs är det inte så långt ner till Julia, men hon skulle få skjuts ut till bussen samtidigt så jag hade kunnat få skjuts hem om jag ville. Nu ska jag gå och lägga mig och fortsätta sova!

Som jag tidigare sagt, för mycket är aldrig nog.


Kommentarer
Postat av: Alvintiril

I just visited your site...its abosolutely wonderful... Best of luck to you! You must have some great inspiration in your life. Take care

2009-03-17 @ 09:11:30
URL: http://alvintiril.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0