Fräkenbarn!

Jag är ett fräkenbarn, åh alltid dessa prickar överallt. Ansiktet armar u name it! Jag har redan hunnit få massor på bara ett par dagar ute i solen. Iallflall

Idag har det vart en ganska lugn dag. Jag och Phille har mest tagit det lungt osv!
Sen när jag kom hem gick jag ner itll Julia på en gång, vi båda somna i solen efter tio minuter! Skönt!
nu är jag hemma har precis ätit middag. Så himla Roligt att vara själv hemma! VERKLIGEN
Nej jag är trött på det, det är faktist riktigt trist att vara själv så  här mycket. Speciellt om man inte bor centralt så man kan göra något. Nu orekar man ju inte göra nått för då måste man antingen plabnera dagen innan vad man ska göra så man kan ta med sig saker tilld evad det nu är man ska göra, elelr så måste man gåå i hundra år för att ta sig till bussen, det gör man ju inte!

Slapp att träna igår, det behövdes efter helgens matcher, var helt slut i benen. Imorn blir det en lång dag, slutar halv tre och träning på det, juste!



Ägnat till Sandra

Idag ska jag se SOENDER mig på greys anathomy
Jag ska även sova SOENDER mig
SOENDER SOENDER SOENDER

Kommentarer
Postat av: Sandra

hahahah å tack Elin du är så snäll du :D:D:D:D

2007-03-28 @ 19:38:56
URL: http://sandraelm.blogg.se
Postat av: Northeasternsports

Very Grateful for your effort helping our industry in times when induviduals need to stay up with larger competitors. Thank You!!

2010-12-08 @ 08:56:53
URL: http://www.northeasternsports.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0