HAHA

iag har det hänt en ganska rolig sak, enlligt sandra iallfall, men jag evt inte om jag tycker att den är så rolig kanske! Men man får väll skratta åt det, annars är det ju tråkigt!
Jag skulle gärna dela med mig av det roliga om det vore så att det var roligt. Så tyvärr!


Idag har det vart en av världens segaste dagar! Började med historia hela förmiddagen med en lärrare som är segare än Ulla! Helt otroligt faktist. Hela klass 2a satt och sov! Sen efter det så var det ju dags för matte hela eftermiddage med tal man inte blir riktigt klok på. Jag satte mig i lyktan för mig själv, för att jag vet attjag bara sitter och pratar och stör andra annars, och det funkade faktist ganska bra. Klarade nog av två tal på egen hand =) Något jag inte gjort sedan nian tror jag! Men matte B ÄR svårt! till och med Sandra tycker det!

Sen när vi slutade åkte jag och eve och handla sen åkte vi hem till mig. Vi lagade i ordning tacos sen satte vi pchss och åt och kolla på film! Oj vad vi åt. hur mätt som helst! Sen har ju tydligen golvvärmen hemma slagits av eller nått så det är iskallt. Så jag satte igång en brasa, det gick inte så bra. men efter nån timme eller två tog den sig ;D

Sen pluggade jag och Eve, det gick faktist ganska bra, som vanligt! höhö. Nu har hon precis lämnat mig själv här ute i skogen, pappa kommer nog intehem ikväll. Tror jag! så nu ska jag nog gå och lägga mig under täcket och gömma mig för alla monster! HJÄLP!

AstaEster

Kommentarer
Postat av: emma

jag tycker att den där saken var jättekul! hahaha

matte B... hihi :)

2007-03-14 @ 23:04:00
URL: http://emmaq.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0