Helgen

I fredags var jag och Emma hos Sandra, vi gjorde inte så mycket. La oss tidigt för att jag skulle upp på mnorgonen och spela match. Spelade matchen på lördagen, gick rätt dåligt, men gjorde en lite bättre andra en första. Sen kom jag hem (Till Sandra) hon låg och sov, jag steg in, vill einte väcka henne! Så jag började fixa iordning saker och sådär. Efter ett tag väckte jag henne, eller hon vakna visst eller hur det nu var. Vi gick ner för att handla mat!
Sen efter maten tog vi en låååång promenad, gick 1 och en halvtimme. Vi pratade om allt och roligast var när vi kom in påminnen från i sommras.
Den gången Hampus satte sig i min bil! HAHA
Sen fick jag besök =) Bättre sent än aldrig!
På morgonen vakna vi rätt tidigt, förstår itne varför, men iallfall. Sen var jag tvungen att ta kvart över ett bussen till stan. skulle se på när tjejerna spelade kval till ettan.
Spännande match först ledde dom med 1-0 sen blev det 1-1 sen blev det2-1 och sen 2-2 Och så höll det på ända upp till sex. Men jag han inte se sista tio för pappa kom och hämtade mig. Tanken var att jag skulle åka och träna, men det var jag visst lite för trött för!
Så nu sitter jag här, pappa ska nog iväg ikvälls å jag blir själv! Ska nog slå en pling till Julia för att se vad hon har för sig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

gris

2007-03-18 @ 20:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0