Idol


 
 
Idag har jag varit i skolan. Det var inge vidare kul, prov i kost. Glömde mina böcker hemma igår så jag satt och pluggade hela morgonen för jag skulle få göra provet efter tio rasten. Jag tror att det gick ganska bra faktist. Hoppas iallafall på MVG. Men a det är vad jag hoppas på. Jag tror jag iallfall blir godkänd.
Sen fick vi åka med tolv bussen hem, vi kom till centralen halv ett. och bussen ut till LIll-ahl går klockan halv två. Och ett bussen går bara till valla så jag täntke ta den och gå från valla men det är uytterligare 2 km och jag var itne så sugen på att gå 4 km. Så jag vtog halvtvå bussen hem ist. Tråkig dag på Centralen, helt onödig tid!

Träning ikväll! Usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0