Inatt

I natt jag drömde något som jag aldrig drömt förut. jag drömde....
HAHAHAHA


Sitter  skolan, helt onödigt för hon jag skulle träna med idag på dramat var inte här så jag hade lika bra också kunnat varahemma för nu får jag ju ändå inget gjotr. jag och emelia ligger i soffan ska väll ta oss en liten tupplur =)
Sen idag, så får vi se vad som händer. Vi kanske ska till sthlm eller så hittar vi på nått annat bus !!
Men kul ska vi ha iallfall! Nästan lika rioligt som i min dröm inatt!
Det jag drömde måste ha varit taget direkt från mittt liv känns det som, på något vänster ! haha
appropå vänster. Så kan man vänstra! Men det är inget jag har erfarenheter av förutom i min dröm

Kommentarer
Postat av: Sandra

hahahhahahahha så jäkla kul dröm! HAHAHHAHAHAHHA

2007-03-09 @ 10:54:39
URL: http://sandraelm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0