Laget

image69
Laget, fast rätt många är det som inte finns kvar! Men iallafall! Imorn är det fredag och då ska vi åka opch övernatta med laget, det kan bli roligt! Sen ¨på lördagen har vi träningsmatch på FF Södertälje. Vad jag har hört så kommer dom ställa upp med rätt m¨ånga yngre spelare och hälften ungäföär av dom som var med och spelade förra gången, då ska det inte bli några som helst problem =) Fast regel nummer ETT, man ska ALDRIG underskatta lag dom har lika stor chans som vi att vinna.

Idag har det varit en rätt rolig dag, jag och phille har inte gjort så mycket! Mest tagit det lungt. Och nu har jag precis kommit hem. rätt sent så jag hann inte att sola idag, trist!
Träning ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0