Livet på Landet

Livet på landet är inte alltid bra kan jag säga! Jag kom hem idag efter en iskall träningskväll, var frusen nästan till döds. spolade upp ett varmt och skönt bad, skulle kliva i, brrrrrrrr, det var iskallt. Visade sig då att varm vattnet var borta av någon anleding, så det blir varken ett varmt skönt bad eller en varm dusch!
Iofs skulle jag kunna basta, då blir man varm, men man mnåste ju duscha nån gång då med och då blir det ju ännu kallare än om man bara duschar kallt.
Ja, men iallfall. Jag får ta och ta en kalldusch!

Och imorn, till råga på allt, så börjar jag tidigt. Jag måste gå hemmifrån klockan 7 eftersom att pappa inteätr hemma och jag måste gå till bussen. Eller jag hade behövt göra de, för pappa ska till helene, eller är där nu. Men snäll som han är kommer han och hämtar mig klockan åtta im orn bitti så får jag skjuts till skolan på direkten =) sovmorgon till och med!

Sandra, I was born to make you happy ;D

Kommentarer
Postat av: SANDRA

åh :)

2007-03-21 @ 17:22:59
URL: http://sandraelm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0