Slut på det roliga

Denna helg har jag vart till mesta dels hemma hos Eve, hon har vart själv hemma. Vi har festat lite och haft en lugn kväll =) Helgen har ju varit ganska så händelse rik! En hel del roliga saker, men den har det även spårat ur klite, Ganska onödigt. Men iallfall!

Idag Rignde jag sandra!!! =D
Och idag ska jag träna! Brottningen är slut så¨det blir ute (löpning) på furuborg! Ganska tråkigt, men sånt måste man välökl också träna! Hoppas det blir liiiite bollspel iallfall =D

Sen har jag hört talas om att klass 2a är lediga imorn? Men jag vet inte om jag ska tro det, men jag tror att det är så. Men jag åker nog itll skolan i allfall för att vara på den säkra sidan! Finns alltid lite läxor som måste bli gjorda!


 


Kommentarer
Postat av: sandra

ooj vilken pluggis :P

2007-03-04 @ 15:52:38
URL: http://sandraelm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0