Solen, min bästa vän


You'd be like Heaven to touch.
I wanna hold you so much.

Idag har jag vart på Valla. Gud vilka minnen man har. Jag och philip hade hur roligt som helst för båda kommer ihåg olika saker och då är det så roligt när man blir påmind om vissa grejer.
Det var helt okej faktist. Vi hade en unge HAHA det vardet roligaste. Han hette  Tobias "Kallade honom mowgli för han såg verkligen ut osm han"

Mowgli iallafall kom fram till mig och sa:
-Jag heter Tobias!
- Okej, hej, Jag är Elin!
(Pinsam tystnad i 10 sek)
-Jag är lite blyg av mig
(tystnad igen)
 
HAHA, vad säger man då????? Jag blev helt stumm! jag höäll på att skratta ihjäl mig, och phille kom gåendes mot oss för att se vad det var som hände. A det var iallfall röätt roligt
sen fick jag åka med min gamla skolbuss hem =) kom hem tidigt och la mig och sola :D

Igår spelade jag match i gnesta, vi vann med 3-1, itne någon speciellt bra match. Men iallfall!
efter stannade jag kvar i gnesta och skulle se film med marcus och mac. Och marcus är ju som han är! Det var så här. Först var jag hos marcus, sen skulle jag gå till mac själv för att dom bor grannar. Och mac är polack och marcus sa att hans mamma inte kunde svenska. jag ba nej du skojar, han: neeej! Övertygade mig totalt!  och när jag stog där utanför dörren och plingade på HAHA
- Hi, is Mac there?
Hans mamma svarade :
-A vänta lite, MAAAAC du har besök

BORTGJORD, tack

Kommentarer
Postat av: Anonym

pinsamt!!

2007-03-26 @ 21:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0