Stockholm

Imorse vaknade jag nån gång runt halv 9 tiden kanske. jag skulle ta 11 bussen. Skönt at slippa stressa för  en gång skull. kan bli lite kämpigt att springa 2 km bara för att man segar på morgonen!!
Vi skulle åk aupp till sthlm (Klassen) vilket var väldigt onödigt för efter en halvitmme fick vi gå!!

Sen mötte jag upp Hanil på stan. även eve var där en stund Sen tillsammans tog vi tå¨getr till tränignen!
Och som vanligt ska hon ge sig på dom svaga. Denna johanna!
Det var roligt att spela hela träningen idag. Synd b ara att vi itne fick vara vårat Dream team (Jag, Kempus, Helena H, Krickan)

NU är jag hemma! Pappa åker till helene ikväll så det blir en ensam hemma kväll =)


I morn är det fredag och sen är det helg...

Ska spela match (div 4), fick egentligen inte vara med först, men sen vcar det ett par stycken som inte kunfde vara medoch då fick jag hjoppa in =D WOHO
Skönt att vi har vår första träningsmatch med trean nästa helg!!!!!! Det kan behövas



SANDRA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0