The fear you wan't fall

It hasn't felt like this before
It hasn't felt like home before you
And I know it's easy to say but it's harder to feel
This way
And I miss you more than I should
Than I thought I could
Can't get my mind off of you

   I hate the phone but I wish you call
 I know it's easy to say but it's harder to feel this way


Joshua Radin





Idag har jag vart iskolan. Eller egentligen inte. Åkte med tolv bussen till skolan. Kom till skolan då jag möttes av Elin, Anna och Emelie. Dom kom gåendes mot bussen, det visade sig att vi skulle ha studiebesök på brandkåren idag! Det kändes ju lite onödigt när jag hade kunnat vara kvar i södertälje, vi skulle setts utanför stationen vid ett tiden. Men iallafall, jag var lite i skolan iallfall, vilket är bra för samvetet =)
Idag har jag träning, känns inte som att jag kommer orka springa! Det är daktist itne så jätte roligt på träningarna längre. Men det blir nog bättre så småning om. I helgen har vi vår första match, en träningsmatch iofs. Men det ska bli kul, vi mäter Vilja (Strängnäs). Det är med division fyra, hoppas jag får vara med skulle vara roligt. Undrar när trean har match =)

Åh, vilket vackert väder!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0