Under månen

Idag har vi varit uppe på dramaten med skolan, det var roligt, eller inte. Det var nog de två tgråkigaste timmarna i hela mitt liv. Vi såg en pjös som hette dröm nånting och jag somna, Elin med.
Sen har jag inte hunnit med så mycket, snodde julias cykel hem från bussen. Snart ska jag på träning om jag hittar nån som kan skjutsa mig! Men det känns som att jag inte kommer få skjuts. Iallfall!
Imorn har jag redovisning på dramat, en uppgift till apu ska vara färdigt som jag inte äns har bröjat på. Och jag har ingen praktik plats än heller för dethar strulat sig. WOHO =)

Nej men nu ska jag laga mat och äta och lyssna sönder mig på winnerbäck!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0