Vurpan

Idag i skolan, jag kan inte påstå att jag är världens snällaste, men det var roligt iallfall! Vi gick (jag och Elin) vi skulle upp till Solan för att snacka praktik. Jag vet inte vad som hände, men min fot la krokben för Elins ben, vi brukar skämta och göra så men då har vi bara snubblat till. Men idag verkligen FÖLL Elin, in i en dörr så den slog igen! Och hela hon gled på mage på golvet, och det dunsa och det lät om dörren! Ett tag såg det ut på Elin att det gjkorde ont, då blev jag rädd. för det var ju itne meningen att hon verkligen skulle flyga så där! Men sen var det lungt, vi skrattade och efter ett litet tag när vi hade återfått andan gick vi lungt vidare =D

För övrigt har det varit en lugn dag! Gick hem till mamma, satt med Malin ett tag, det var roligt för vi skrattade! Vilket inte händer allt för ofta. Eller jag brukar skratta ÅT henne, men aldrig med henne och vise värsa!
så en rolig dag har det väll varit.
Sen kom jag hem till mitt huuus! där la jag mig framför tv, jag verkligen dog! pappa sa att jag inte skulle somna för då skulle jag itne kunna sova ikväll, Men det gick verkligen inte. jag klände hur mina ögonlock blev tyngre och tyngre, helt otroligt! Så har sovit ett par timmar, så får räkna med en tuff natt!!!

Imorn blir det beachvolleyboll, jag kommer äga. Jag är ju med i dreamteamet! ! Måste hitta nånstans att sova orkar itne gå till bussen i morgon! Tjao

Du är den finaste jag vet!

Kommentarer
Postat av: Emma

men faan eelin att lägga krokben! ;)
men det är ju iallafall skönt att sova i soffan! =D

2007-03-07 @ 16:02:31
URL: http://emmaq.blogg.se
Postat av: Carro

HAHA äre du som är krokbensfällarN :P haha glöm inte att ringa imron :O Pusss

2007-03-07 @ 20:14:11
Postat av: Mikallive

Hello! Very interesting and professional site.

2010-04-07 @ 11:22:41
URL: http://mikallive.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0