Beachvolleyboll

Idag spelade vi beachvolleyboll på gympan, vi var på mälarbadet! Det var rätt roligt faktist. Men jag kom med sämsta människorna och det var inget spel, då är det faktist inte så roligt!
Jag har faktist pluggat idag, åkte till skolan ett par timmar tidigare idag, fick massor gjort, skönt!
Nu ska jag snart på träning, men jag vet inte om jag kan börja träna än, jag har ju gjort illa mitt ben. sen måste jag cykla hem cykeln från nykvarn som jag har dragit ut på att göra hela veckan! Får hämta den efter träningen och börja trampa, shit kommer komma hem jätte sent! träningen slutar 9!! Ahhh jag är själv hemma dessutom!! Det är jätte tråkigt!!!
 
image111

Sandra carro och ida ska ut på fredag, dom ville visst ha med mig. Eller iofs jag vill ju gå med också men jag har ju faktist match! jag vet int ehur jag ska göra, det skulle ju vara jätte roligt!?

Juste imorn ska vi segla på gympan :P Roligt, haha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0