Helgens lagfest

Vi var hos kempus, det var en jätte fin lägenhet och vi hade det allmänt trevligt. Sen skulle vi alla som kunde gå ut gå till hamnen, men det var 22 års gräns tror jag! Så jag johanna och kemp gick til Tk ist där var det verkligen helt DÖTT hahaha! Jag gick vidare med Emma till stanleys där vi träffade lite folk. Vi gick sen vidare på efterfest hos nå¨gon av dom! Sen hände det inte så mycket mer, eller hur Emma!!!! ;D

Juste jag ska lägga ut bilder från lagfesten (Det lovar jag Nina, för det sa jag ju :P) Elelr det finns enbild som är speciell!! Så den ska ut! Men den har jag faktist inte fåttt än och jag kan ju inte vänta hur längre som ghelst med att blogga =) Så det kommer! 

Igår var det valborg, allmänt störd kväll. Jag och alla tjejer var på maren sen dissade jag dom och gick Med emma, vi skulle ju åka upp till JONIS i sthlm ;D HAHA. Men vi gjorde faktist inte mkt vi gick till statoil där jag faktist inte vet vad Emma gjorde eftersom att hon betalade på¨tok för mkt :)  Det var en trevlig kväll och  Neppirf  var det snyggaste jag någonsin har sätt :) Tack emma för att du gjorde så jag fick träffa honom (L)

Kommentarer
Postat av: emma

HAHA, nej spyan det hände inget mer :P HAHAHA

hahahaha det var askul, på station "eh, vad gör du nu?" hahahhaha. störd? :P
jag ska fixa Neppirfs nummer åt dig, jag loovar ;) love is in the air!!

2007-05-01 @ 15:16:42
URL: http://emmaq.blogg.se
Postat av: Ragnaralbertine

God bless you

2009-04-07 @ 11:41:20
URL: http://ragnaralbertine.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0