Jag överlevde....

Julia kom upp till mig, jag hade lagat mat. Vi åt och kolla film. sen höll på vi på att somna i soffan och då fick vi för opss att vi skull eut och åka inlines!!!! Jag trodde ärligt talat inte attt jag skulle komma hem!

Men efter ett tag på hjul började man vänja sig och när vi var vid lida och skulle åka ner för världens brantaste backe så gissa vem som dyker upp! Jo Gabbe HAHAHAHA och gud vad han skrattade i bilen. Jag och julia grävde ner oss ett tag och satt och skämdes (A) :D HAHA  men vi var jätte fina faktist :)

Nu är jag hemma och inte en vurpa, fast det var nära e gång. Vi åkte bort mot överenhörna. årby t7yp. Så vi har nu åkt ca 7 km =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0