Jönssonligan och TP

Dagen började bra, vann mot ärmboll med 5-2, kanon bra!Sen gick jag till sandra och vi åkte tillsammans in till stan och vidare till östertälje för att träffa EMMA. Väl framme gick vi och handla och vi kom fram till att vi ÄR jönssonligan.

Sandra, Emma, Elin
image107


Kvällen fortsatte med en trevlig middag och väldig god mat. Sen var det dags för melodifestivalen. HAHA serbien
vann men mina personlia favoriter var ju ukraina.

image108

Efter den så spelade jag och EMMA TP, först tog vi de svåra frågorna men sen kom jag fram till att jag var sämst så emma var snäll och gick med på att byta frågor!! TACK!!
Sen starta vi en tävling, utan spelplanen och den var mellan mig och SANDRA: jag VANN!! jag gjorde faktist det! Dom fuskade lite men jag vet ju vad som stämmer och inte stämmer ;D

Snart ska jag vidar epå match ignesta jag måste nog börja kolla upp buss tider!! annars kommer jag komma försent :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahhahaha "okej elin du vann"... hahahahah!

2007-05-13 @ 16:48:59
Postat av: Anonym

hahahhahaha "okej elin du vann"... hahahahah!

2007-05-13 @ 16:50:02
Postat av: Anonym

hahahhahaha "okej elin du vann"... hahahahah!

2007-05-13 @ 16:50:32
Postat av: emma

hahahahahaha, alltså egentligen kan man inte säga att nån av er vann. ni blev diskade båda två efter "isbjörnar" och "Quasimodo" HAHAHA!

2007-05-13 @ 18:19:49
URL: http://emmaq.blogg.se
Postat av: Erlingeli

Very good guestbook. Interesting!

2008-09-12 @ 13:38:25
URL: http://erlingeli.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0