Lördag/Söndag

I lördags spelade jag match, vi vann ju med 2-1 men det har jag redan sagt! Sen åkte jag in till stan och mötte Elin! Vi åkte tillsammans vidare till gensta där vi skulle träffa mimmi och martin och käka taco!
När vi skulle handla på ica gjorde vi en ful sak, vi orkade inte bära våra väskor så vi lånade en kundvagn!!

image113
Det var en mycket trevlig kväll och vaklnade tidigt på söndagen för att bege oss hem. Väl hemma gick inte min buss som den skulle så vi gick till Elin och där la vi oss och solade!

Söndagen såg ut såhär:
Solade, bestämde oss sedan för en picnick i nykvarn, nykvarn spelade match på IP. Mycket mysigt och här kommer lite bilder!!!! Elin hittade sig ett ragg också, bild på honom finns med =)
image114


image115

det går segt atlägga upp bilder, men jag kan säga att allt gott var slut runt halvlek =) Har bild på det med faktist men ja det går segt.

tack för en underbar söndags Dag

Kommentarer
Postat av: Anonym

så mys :D

2007-05-31 @ 18:31:08
Postat av: Elin

haha vadå ragg? :P:P

2007-06-01 @ 09:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0