MÅNDAG

Idag är det Måndag, jag har träning men jag tror att jag skippar den idag! Jag är helt slut i kroppen plus att vi har DM match på onsdag så jag måste vara pigg och fräsch till den! Måste komma ihåg att ringa till Roney bara :) 
Juste dessutom har jag ingen skjuts heller!

Idag var det en tråkig dsag i skolan. Kom dit var där två timmaråkte hem och under tiden vi var där så gjorde vi inget nödvändigt heller.. Eller vi fick reda på att vi ska ha läxför hör sid 5- 43 på saker vi inte ens har jobbat med!!! Alltså så kan hon väll inte göra ?! Det är faktist jätte konstigt. Och under min tid på vacksta har jag inte läst i en bok jag skojar inte!!! JAg kommer aldrig klara av att plugga till de...

Òch sandra, glömde min mobil hemma idag, det var därför jag itne svarade på ditt mess. och nu när jag har kommit hem såg jag att mina pengar var slut =) Testa och ring ist!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anino!!

Fröken sederström var hemma idag för jag hade verkligen ingen lust att gå upp fast vi bara hade en lektion :P faaaan fick vi verkligen så många sidor på pl? :O:O

2007-05-07 @ 19:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0