NEHE

Nu kan jag inte vänta längre med att blogga! Har inte fått bilderna än från vackstas skiva, men dom kommer jag lovar ;D
I helgen spelade vi match, vi vann med 6-0 borta mot flen... vi spela katastrofalt dåligt faktist. men det har varit en bra början av säsongen fjärde vinsten och femte med DM matchen! wihio


¨Sen eftermatchen spelades i lördags åkte jag hem till jophanna! sen vidare till alla möjliga ställen. rätt okej kväll faktist! Men nu vill jag att sandra ska komma hem har itne träffat henne på hur längre som helst nu!!!! Måste ringa henne så jag inte somnar i från henne eller nått =)

I fredags vara jag hos Emma, Mys pys kväll. Roligt :D Hon är allt bra snäll!

Kommentarer
Postat av: THE BIG MOMA

FUUUUUCK!

2007-05-20 @ 20:10:34
Postat av: emma

haha, elin vi kommer bli rika på vår nystartade organisation! (kontaktbyrån) HAHA!

2007-05-20 @ 23:07:39
URL: http://emmaq.blogg.se
Postat av: Olafrita

Very nice site. Will sure visit again.

2009-10-15 @ 09:06:21
URL: http://olafrita.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0