Segling och bakning

Idga hade vi drama, vi gjorde inte så mkt så efter första rasten så gick jag och emelie ner till kosten och fråga om vi fick baka chokladbollar. Det fick vi. det blev JÄtte gott för vi var så hungriga!
Sen efter lunch skulle vi ut på sjön, vi paddlade först, sen seglade vi. Arvid och co skvätte nre oss och vi kunde inte fortsätta segla för vi gick på grund osv. Sen när jag kom in på bryggan lyfter arvid upp mig och slänger i mig i vattnet, jag trodde jag skulle dö! Ändå skrek jag eller jag VRÅLADE att jag inte ville!! Så jag var helt blöt!! Tack!
Okej, visst var det lite roligt nu när man täker efter men då var det inte det för jag var arg redan på dagen!

Imorn äre match, laddar ;D!!
Högerback! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAA får göra mitt bästa iallafall!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas matchen gick bra :)

2007-05-26 @ 15:07:09
URL: http://sandraelm.blogg.se
Postat av: Berntmaia

I like your website alot...its lots of fun...

2009-02-10 @ 14:20:03
URL: http://berntmaia.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0