att utgå, att försvinna!

I should know who I am by now
I walk the record stand somehow
Thinkin' of winter
The name is the splinter inside me
While I wait


Varför ska det vara så jobbigt! En miljard saker i skolan. Får jag för mycket så vet jag att jag inte kommer göra ett dugg istället! Jag får väll sitta en fredag kväll och fixa allt jag borde! Men vad borde man göra egentligen? Neä för jag fattar itne ens vad jag ska göra! Kan inte mina skl lärare ge mig uppgifter som man förstår. En hel klass kan ju inte ha fel, eller två klasser! Depp att prata om skolan i bloggen! Slut!
Ska gå ut nu och hoppas åp att jag aldrig mer kommer hitta hem igen!


+ 6
- 5



I miss you still

Kommentarer
Postat av: Ailoanette

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.

2010-01-19 @ 10:07:49
URL: http://ailoanette.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0