Shakespear in Love

Nu ser vi på film på Engelskan. Första delen somnade jag och nu när jag har tagit mig en kopp kaffe så har jag piggnat till lite :) Men jag har ju missat halva filmen så deet känns som att jag inte orkar riktigt att se den. Så jag tänkte att jag skulle plugga lite svenska eftersom att jag ligger liiiiite efter där.
Igår sov jag hos Sandra, vi var en väng hos Ida och såg greys, Sen åkte vi hem och som vanligt blir jag trött och vill sova. Sandra tjatar på mig att jag ska berätta nått kul och nu har jag äntligen kommit på vad jag ska prata om för att få sova!!! hihi.

Imorgon är det winterparty på Tk, alla ska klä sig i vitt  =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Om du ska prata om sånt får du aldrig mer sova hos mig!!!!!:P

2007-11-08 @ 11:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0