THE GIANTS

Tredje året, vinst för The Giants! Fan va bra gjort! Inte ens Ranja kunde slå oss. Har precis kommit hem och klockan är väll runt 4 på natten. Jag fick skjuts av johanna, tack för jag orkade inte sova kvar på vacksta, gjorde det förra året och då var jag död dagen efter. Får se om det blir skola imorgon.
Egentligen ska jag bo hos sandra, menjag vågade inte ringa och komma hem till henne nu inatt eftersom vi redan hade bestämt att jag skulle sova på vakcksta, så det får bli en kort natt hos min mor, Hon blir säkert glad. Eller hon BLIR glad!

Nu vet jag inte vad jag ska göra, är inte så trött för nu har jag piggnat till! Så jag ska väll kanske gå och ta mig nått att äta så jag inte krymper min magsäck mer!
HAHA Nu kom min mamma in, Hon var inte alls glad!!!!!!

Bilder kommer så fort jag fått dom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0