Äntligen på väg

Äntligen på väg
Jag förlänger mina steg
Luften smakar som en jordgubbspaj
En solig dag i maj

Träden står i blom
Marken täcks av jungfrudom
Och nu hänger det på varje kvist
En solskensoptimist

Från norr till södertörn
Till jordens alla hörn
Så leder vägen hem till dig


Framför mina ögon öppnar sig
En solig väg till dig

..........

Och jag har lämnat allt som tynger mig
På vägen hem till dig

Dagens låt måste jag nog säga att det är Äntligen på väg med Ted Gärdestad. (Nu vet jag en som blir glad)!
Man blir nästan överlycklig när man hör den låten och om det är så då vet man att det är en bra låt!
Sitter och väntar på att min första lov dag ska börja gå lite snabbare! Får se vad jag gör av resten av dagen. Funderar starkt på att gå en promenad men när jag kollar ut så blir jag inte lika sugen!



image201image199

Kommentarer
Postat av: Sandra

TED GÄRDESTAD!!!!

2007-10-29 @ 17:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0