BLOGGEN

Ska börja uppdatera min blogg lite bättre...
Men iallafall! sitter is kolan just nu. slutade tolv men ska änta på Evelina som har lektion med michelle,. funderar på att gå upp dit och sätta mig och va med på lektionen... Kan vara roligt :P
Vi har haft styrketräning och jag kan itne säga annat än FAN VA OTRÄNAD jag har blivit.. det var förut som jag verkligen gymma och då var jag stark för att vara mig men nu vert kag inte vad som har hänt :P jag blir faktist en annign deprimerad..

idag ska vi gå hem till nån och plugga. För att vi ska faktist det!!!
Skulle ha ringt sandra igår men det vart sent :P Sorry eftersom att jag evt att du hatar när jag gör så här sandra :)

hemma. vntar på eve. ska soova...

juste jag klara TEORIPROVET IGÅRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

Kommentarer
Postat av: Kempus

Grattis skitunge ;)

2007-10-10 @ 23:01:05
Postat av: Jenny

Grattis till teorin :D och Grattis alldeles för sent i efterskott på födelsedagen =)

2007-10-11 @ 16:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0