En aning kanske....

En aning SNYGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG!!!! ja!

Min dag blir bara bättre och bättre.
- Jag blir piggare
- ska snart äta lunch
- eve blir mer och mer glad och positiv
- Vi har lite roligare folk omkring oss idag ;)
- Nicklas sitter och sjunger glatt i rummet breve =)

Eller vad säger du Evelina? Am I right? 

Jag VET att jag har rätt. Jag har ALLTID rätt. Som den gången jag fick för mig (Sandra du minns den tror jag) Då jag sa att jag kunde ALLT. Att det inte fanns någonting jag inte ksulle klara av. Har även gjort ett blogg inlägg om de för nått år sen. Och nu har jag då fått för mig att jag ALLTID har RÄTT. Unna mig de, unna mig lite lycka!!!

Soc hos evelina Inatt. Var ute en stund och åkte runt lite med arvid. Det var en trevlig tid, då man gick i 7:an eller var det kanske 8:An.. På dagis var vi, ojh oj oj säger jag bara, där hände det grejjer!!! Minns du?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0