En aning kanske...

En aning smått irreterad kanske....

Ja det blev jag fan inatt på alla fylledrägg!!!!
Men annars var det roligt att jobba. dom var jätte trevliga som jag jobbade med och det fungerade bra!!!
Idag ska jag snart iväg och jobba igen.. är rätt trött kom hem 4 inatt!!!
har inte så mkt mer jag KAN berätta.. Eller jo juste jag fick BLOMMOR :) 

Ja ser fram emot tisda torsdag och fredag nästa vecka!! Är det någon som kan förstå varför? Mohö
Och det är inte det ända!!! Jag undrar hur man kan ha en sån underbar personlighet som en kille jag jobbade med igår hade!! jag förstår inte. Han var för det första hur rolig osm helst, för det andra så var han hur lagom utåtriktad som helst.. Och han tyckte att han var JÄTTE otrevlig mot alla fyllon medan jag tyckte han var skit trevlig :P. Neä men aa. Han gjorde min kväll mindre tråkig iallafall!

Ikväll hade vi tänkt att ha bastu kväll hemm a hos mig när jag kommit hem från jobbet.. men det blev inte riktigt så för igår kom jag ju hem 4 oich då vet man ju inte när jag kommer därifrån idag så det hade blivit lagom sen med 2 men senare blir nog lite för sent så jag fick ställa in det.. det lär vi få ta nästa vecka ist.!!!


SANDRA, du är inte som alla andra :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

hahha nej du Elin, det är inte du heller :P

2007-10-21 @ 11:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0