En aning kanske....

En aning pigg...

Efter en underbar natt så är jag pigg =) Hihi, Har sovit hos Sandra, sov otroligt skönt. Vaknade knappt när hon gick upp eller nått. Fast jag burklar inte ha så lätt att vakna faktist men ändå..
Nu sitter jag och Eve på Praktiken och är faktist rätt lämnade. Vi har inget att göra och vi sitter själva här!

Vi ska få vara lediga imorgon men vi har inte sagt till om det än. Men skönt det ska bli om vi säger till om det!

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAA pappa har kollat på internat plats på vacksta åt mig!!! Jag förstår inte varför!?
Och vacksta är nog bland de sisrta ställena jag vill bo på tror jag. Och det VÄRSTA med det är att han är seriös. Han är verkligen helt seriös!

Kommentarer
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

2007-10-26 @ 15:12:36
URL: http://www.FashionWay.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0