En aning kanske...

En aning pinsamt kanske...  

Idag träffade jag en människa som jkag aldrig trodde jag skulle behöva se igen!!!! pinsamt!

Annars idag vaknade jag tdiigt klockan 9 av mig själv, vilket inte händer alltöfr ofta. Jag och eve åkte in till stan för att fixa lite grejer och nu sitte rjag och vätnar på att min kväll ska ordna upp sig!
Pappa har varit iväg på jobb så han kommer väll hem idag skulle jag kunna tro! Juste mötte Ellie på stan, länge sen man träffade henne! Det var trevligt och ak var ju med också!
Nu sitter jag hemma! det var ett bra tag sen som jag gjorde det måste jag säga. 
Imrogon ska jag besöka gnesta! Ska hem till Emma baumer! vet inte vilken tid vi åker än men vi ska dit tidigt :) Och sen ska vi vidare till björnlunda där maskeraden är. och Elin HAHA hon är Snövit!



Lasse Lindh-Du skär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0