En aning kanske...

En aning bejkis kanske...

Igår var vi först i Hölö, vilket var rätt okej faktist! Sen tog vi bussen till stan och jag, Ellie och killarna gick ut. Träffade en massa folk på vägen faktist, det var hur roligt som helst. Väål vid Tk gick vi in och Elin juste henne följde vi hem först :P Det var rätt kul uite inte så värst mkt folk men det var okej iallafall!  arvid, Peder och matsson var där och efter att Ellie försvann fick jag fördriva kvällen med dom =)
Men iallafall på kvällen eller när vi hade gått därifråpn så försvann ALLA haha verkligen alla. Jag gick då tillbaka till tk och ringde dom som jobbade och Markus kom upp till mig och hjälpte mig, tack!!
Kom hem för en timme sen, är så trött och helt otaggad på att festa ikväll! Måste sooova en dag om jag ska bli pigg. Somnade kanske inte fören 6-7 i morse. och gick ju upp tidigt då me.

Men maskeraden tror jag kan bli rätt så rolig faktist. Men ja nu ska jag börja duscha och fixa iordning mig på nytt. Ska ner och träffa Kalle på stan också! Herååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0