Hemska lördag!

Imrose gick vi upp tidigt!!! Vi håll erpå att flytta, jag mår inte såjätte bra!! usch vad jag tycker det är jobbigt.. Allt måste ju sjävklart hända på en och samma gång.. Allt med flytten och allt det andra plus att jag har sjuuuuukt mycket i skolan just nu. får jag gå och Dö?! Jag orkar faktist inte!!!

när jag hade tömt mitt rum stog jag och bara tänkte. Jag tänkte på när jag avr liten, hur jag hade det möblerat och vad jag hade på väggarna osv.. Alltså man kan inte stoppa tårarna.. JAG VILL INTE LÄMNA HUSET. det är mitt liv..
Tänk att jag har bott själv io ett hus i ett par år och om det är nån mer hemma är det en till... Pappa har ju inte varit hemma så mycket jag har ju bott själv. Och nu ska jag dela en  3:a med 4 pers. Hur ska jag stå ut? jag måste ha lite mer utrymme än så...
Jag visste att det skulle bli jobbigt att lämna enhörna men inte att det skulle bli såhär jobbigt.. vi får ju inte flyttra in i huset förens i december så nu måste vi leva trångt.. ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHH bajs!

Neä nu ska jag se posotivt eller åtminstånde försöka... Snart kommer Elin förbi... jag ska väll packa upp och sit inder dagen sen tillbaka till huset för att plocka det sista sen ska jagtill nykvarn är själv hemma så jag ska ta hem lite folk =)  SYnND BARA ATT INTE SANDRA KUNDE KOMMA =(



aAAA FY FAN VILKEN JÄVLA LÖRDAG!!!!!!!!   varför ska han lägga  sig i?  han har inte ens nått med saken att göra, ta reda på fakta!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0