Maskeraden

Det var hur kul som helst igår kväll! Kvällen började hemma hos Emma Baumer, det var hur trevlgit som helst, Tog en taxi därifrån till Björnlunda. Väl framme får jag se Elin och Anna. Elin så bra klädd (Hon vann även priset för bästa utklädnad) och Anna bästa hippin. Johanna var ju rätt rolig under kvällen måste jag säga. Men jag vet inte vad jag ska säga mera än att det var himla roligt.

Inget speciellt hände nog under kvällen. haha jo en hel del saker hände men dom är tråkiga och höra, lite internt! (:
Jag måste försöka leta rätt på ett nummer, försökte inatt. Tack Jenny för hjälpen =)





Funderar på att kanske sova någon timme. Är rätt trött, men skulle pappa komma hem och jag ligger och sover skulle han bli arg! Så jag får nog försöka hålla mig vaken :) Sitter just nu och kollar på Jersey girl, Den filmen är kanon bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0