N1

image298
Kollade nyss igenom gamla bilder, kolla vad jag hittade! =)  En bild från Nattinnebandyn som jag inte ens visste att jag hade.


Nu har jag iallafall klarat av första dagen på lovet. Den är väll kanske inte slut än men så gott som! Gick ner till Centralen för att möta upp Johanna (Hanil) för att snacka lite om helgen och sådär. Trevlig prat stund. Hon åkte hem efter en halvtimme och jag gick vidare in mot stan i hopp om att få träffa Elin. Hon sa igår att hon skulle jobba. Jag gick förbi hennes jobb men då var bara Kerstin där. Jag gick vidare ner till Ninves för att träffa Julia (Har försökt ringa henne men hon svarar aldrig) Men inte heller hon jobbade! då gick jag mot centralen igen för att kolla om Elin var hemma, men det var hon inte! Då gick jag hem och nu sitter jag här igen! nu väntar jag på att få åka ut till Enhörna.

Jag hoppas på en bra kväll! Hej hopp

Jag fick ju min promenad till slut. jag var ju så illa tvungen, min plånbok och de ligger hos Eve annars hade jag nog tagit bussen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0