Sjukhus

Idag har jag varit på ett sjukhus! Det var riktigt hemskt och jag mådde inte så bra! Kändes faktist riktigt tungt. Men sjuksköterskorna var snälla dom pratade med mig och förklarade en massa saker som jag inte hade en aning om. Sen Berättade dom också hur det var och skulle kännas m.m Skönare att få prata med någon som vet vad dom pratar om. Det verkar vara lungt. Men hade just lagt det åt sidan men nu känns det igen.
Men jag trodde inte att det skulle kännas såhär tungt iallafall, iofs hade jag ju inte förberett mig så mycket mentalt.
Så nu vet jag hur det går till och ska tillbaka dit på fredag och kanske imorn med. Måste börja övningsköra och sådär. Så är det.
Sandra har inte ringt mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu väntar jag på att Johanna , Matilda  och Evelina ska ansluta till mitt hem :) Vet inte vad vi gör men vi lär ju inte vara här iallafall!!!

Idag är jag dessutom jätte trött, sov borta inatt och somnade sent. TOK VARMT!!! Det var lite jobbigt faktist.
När jag kom hem så lagade jag mat och sen så hann jag inte med så mycket mer.


Kommentarer
Postat av: Sandra

meeeh! jag ringde dig igår runt 18.00.. å då sa evelina att du gått å handlat. å att du skulle ringe mig när du kom tillbaka! GRIS

2007-11-01 @ 11:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0