En tanke ställare!

Hur trött jag än är på mornarna ska jag ALLTID framöver pallra mig upp till skolan. Hemma gör man ingenting och det resulterar i många olika tankar som jag helst vill slippa. Som min pappa säger, det bästa du man kan göra framöver det är att sysselsätta dig med saker. Han säger att man glömmer sina tankar då! Hoppas även han kan glömma. Jag tror att det stämmer det han säger, eller jag är ganska säker på att det stämmer. Så jag ska verkligen göra något HELA tiden och inte sitta hemma. Om gud tar ifrån mig det ända jag har så vet jag inte vad jag ska göra, bara tanken skrämmer mig.

Kommentarer
Postat av: Sandra

en stor del av det du har .. men absolut inte det enda :) älskar dig <3 .. och förresten kommer det inte bli så ändå!

2007-09-25 @ 19:50:31
Postat av: Sandra

men va fan.. den tar ju bort saker man skriver.. jag skrev också att det inte kommer att bli så heller för den delen!! Det är va jag tror iaf!!

2007-09-25 @ 19:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0