Godmorgon

Idag skulle jag ha gått upp halv tio.. skulle ta 11 bussen. men jag vaknade tjugo över åtta! et har varit skönt, har sluppit stressa. Men jag är arrrrrg.. Jag läste i tidningen om att det är snack om att låta en nattbuss gå till enhörna och en tvärsträcka mellan nykvarn och LIll-ahl eventuellt kommer att starta. LAGOM TILLS JAG FLYTTAR ha? Det är det jag har gått och väntat på HELA mitt liv.. Det är som att gud ser mig och han vill att jag ska må dåligt :P
Ska snart iväg till bussen måste börja gå halv elva! inatt ska jag sova i stan och jag har träning plus styrketräning i morn i skolan så det blir en himla massa saker jag måste ha med mig...

Måste komma ihåg att köpa en almanacka idag så jag hålle rkoll på mitt liv lite bättre.. Hej
'
 Har kommit hem till mamma nu, har träning strax men har as ont i huvet lär ju stanna hemma!! MEn nu orkar jag itne skriva mer :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0