HAHAHAHA

Jag vet inte riktigt hur jag ska börja! >Jag skulle ta bussen till södertälje. utan vetskap ställer jag mig närmast tåget i nykvarn och väntar. Bussen var sen tänkte jag när jag såg en buss köra fölrbi på motsattt sida. Jag hoppar på bussen och så plötsligt stannar den i sandtorp..
Det var för ett halvår sen ungefär som busslinjen ändrades och nu ghade den tydligen ändrats tillbaka utan att jag hört någonting om det överhuvudtaget. Det värsta var att det spö regnade när jag väntade en kvart på den "Försenade" bussen och sen spöregnade det lite tlil när sandra kom och hämtade mig!!!
När jag kom på mitt eget misstag höll jag på att skratta ihjäl mig!!!!!!



image249

Kommentarer
Postat av: Timadina

Very informative...God Bless

2010-02-09 @ 13:30:39
URL: http://timadina.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0