Heeeeeeeeeeeej

Idag vaknade jag med eve. vi gick upp och städa inför vinsingen som sker i morgon... Glömde prata med Eva idag om matchen,. Fäin! Men får se hur det blir måste basra komma ihåg att ringa ronny!!!
När vi slutade skolan åpkte vi in till stan och handlade tårta och så.. nu sitter vi hos eve.. Ska väll börja fixa oss. Ska till sölve ikväll på förfest,  men jag ska inte med ut, dom ska till TK. det blir nog en klul kväll där tror jag, synd bara att jag missar den.. Men Iallfall.. Idag har det varit en bättre dag by the way!!
Det kändes faktist bättre, och det betyder mycket just nu!!!

Hej hopp :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jo det var det jag menade... Pratade med Julia och Ja, jag förstår dig. =( Men vill att du ska veta att du är en jätte härlig och rolig tjej. Fast det vet du väl redan =)

2007-09-21 @ 20:00:03
Postat av: Emma

Elin, jag tänker på dig! Allt kommer lösa sig, du ska veta att du inte är ensam! :)

2007-09-22 @ 17:44:38
Postat av: Sigmundhedda

Informative website! Thanks!

2009-06-23 @ 08:28:23
URL: http://sigmundhedda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0