Kajak i trosa skärgård

Idag var vi med klassen och paddalde kajak i trosa... Jag och elin vaknade och blev häkmtade av martin senbar det av... Med mycket bra musik i bilen så var vi på topp humör.. Vi bröjade sakta paddla och till slut stannade vi och åt på ett mysigt ställe. På vägen tillbaka fick jag och elin tvåmanskajaken. den var lite svår styrd om man saj :P Vi åktye ca 1 mil längre än vad alla andra behövde åka. På nått kosntigt sätt så gick den inte att styra sen vi tog ossfram sick sack över havet.. Sen till våran räddning, när vi var helt slut i både armar och ben, föll forsell i plurret. TACK!! så vi var tvungna att vända tillbaka istället för att åka en liten bit till...

Somnade närj ag kom hem, råkade tydligen somna i biln på vögen hem med... Men nu sitter jag och pluggar teori till körkortet och sen ska det bli mat med far min...


image248

Jag nämde ju att jag somnade hemma innan pappa skulle hämta mig... Och vad vaknar jag av då? Det var inte väcckar klcokan iallafall! Sandra kommer inspringandes i mitt rum, Fatat chockad jag blev, Jag kunde inte riktigt fatta vad det var som hände! Men hon är söt, vilken överraskning :) Annars brukar det vara ja som bara poppar upp hos henne!! =) 
(Hittar ingen bild på henne just nu by the way)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0