Onsdag

Idag började lektionen med styrketräning. Det var rätt roligt.. sen jobbade vi med vårat projekt arbete,,, det gick hyffsat bra!!
efter skolan gick jag och Elin på stan.. Mötte Sophie och Mathilda.. vi fika på elins jobb till halv 7 :P Sen var det tänkt som så att jag och elin skullle plugga teori. men det gick ju som det gick!!!!!!!!!!! Nu sitter jag hos Helen och gör itne så mkt ska väll göra som alla anra, kolla på idol kasnke....
Ja mer har jag inte att säga om dagen..
Jo jag har inga kläder till imorgon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BLÄ!

Onsdag kväll! Jar nyss kommit tillbaka till helen.. ska försöka sova, men jag är jätte pigg!
Kod lill ahl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0