Vilken DAG!

Kom till skolan idag. vi skulle vandra 1.5 mil med 15 kg packning på ryggen. .. men jagh var själbv där från vart "gang". Då började min dåliga dag.. sen var det AS tung t att vandra och det gick segt.. sen kom jag hem.. skulle ringa jesper men hade inte hans nummer så jag fick åka hem tänkte ringa hemmifrån men ingen var hemma jag tgick då till sandra men ingen var hemma där heller. la mig på en solstol och somnade. när jag vaknade efter 1 1/2 timme så hade hon varit hemmaet bra tag utan att ha sett mig måste ha vart väldigt dfult. Men tack för Maten och skjutsen sandra :)

En skit dag kan man säga!!! Min värsta dag någonsin och kul att promenera 1.5 mil SJÄLV...

Kommentarer
Postat av: Volvo Cars

Wonderful site. Please continue this great public service.

2010-10-11 @ 09:05:27
URL: http://volvo-cars.blog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0